Вашу посилку застраховано на повну вартість або трохи більше.
НОВА ПОШТА НЕСЕ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА ЇЇ ЦІЛІСНІСТЬ! (та компенсує вартість пошкодженого товару у випадку наявності пошкоджень. Ми не приймаємо претензії щодо цілісності товару. Претензії щодо браку приймаються лише у випадку відсутності механічних пошкоджень)
Не підписуйте жодних паперів про отримання посилки, поки не переконаєтесь в її цілісності і комплектності.
Після того, як кур'єр пішов від вас або вантаж залишив приміщення Нової пошти, НП не прийме у вас жодних претензій щодо посилки!
Перш за все, перевірте чи співпадає кількість місць в накладній з кількістю місць, яку Вам видають (чи доставили).
Якщо замовлення приїхало в обрешетуванні, то ОБОВ'ЯЗКОВО розбирайте обрешетування (при розбиранні зверніть увагу, чи кріпильні матеріали обрешетування (цвяхи або шурупи) не пошкодили коробки). В обов'язки кур'єра НП не входить розбирання обрешетування, але він зобов'язаний зачекати (15-20 хвилин), поки одержувач розбере обрешетування і огляне вантаж. У відділенні працівники НП повинні допомогти в розбірці обрешетування.
Уважно огляньте усі коробки та обрешетування! Якщо обрешетування пошкоджене, побите, перебите або розвалилося чи коробка неідеальна, тобто з вм'ятинами, деформована, з пробоїнами, порвана, з вирваними кусками, була розірвана і заклеєна і т.д., потрібно розкрити її і оглянути вміст.
В ідеалі – потрібно відкрити всі коробки та перевірити їх вміст на цілісність.
Якщо Вами було виявлено пошкодження вантажу, вимагайте у працівника НП скласти акт приймання передачі (кур'єр зобов'язаний мати бланк акту з собою!!!).
Якщо пошкоджено одне з кількох місць. Зробіть фото та відео зйомку пошкодженої упаковки, та тільки після цього приступити до розпакування.
Також оформлюйте акт на реставрацію пошкодженої частини (НЕ від усієї посилки!), наберіть наших менеджерів та уточніть суму реставраційних робіт. Про це зазначається в акті приймання-передачі.
Оформлюйте саме реставрацію! Не піддавайтесь на вмовляння кур'єра оформити прийом всього вантажу, а потім вирішити це питання на відділенні. В такому випадку НП відмовиться компенсувати вам вартість пошкодженого товару. Реставрація та пересилання посилки в обидві сторони вийде від 2000-4000 грн. таку суму потрібно зазначити в акті ( краще запитати у наших менеджерів ). Реставрація вийде 1000-2000 грн , решта піде как плата ваших турбот та стресу.
В акті обов'язково зазначайте всі обставини (напр., «вантаж їхав в обрешетуванні, є маркування «крихке», наявна пробоїна коробки, котра була крайня» пошкодження товару співпадає з пошкодженням упаковки чи обрешітки вписати обов'язково і т.д.) Кур'єр намагатиметься скласти акт, де вони пропишуть, що все було ціле та пошкоджень не виявлено чи пошкодження були фабричними та не відносяться до послуг Нової пошти. Якщо Ви підпишетесь під таким актом, то Нова пошта зніме з себе всю відповідальність за пошкоджений товар а Вас залишить у "розбитого корита". Уважно перечитайте акт, якщо Вас щось не влаштовує, Ви маєте право переписати акт заново.
Працівник НП зобов'язаний дати вам копію повністю оформленого акту (з його та Вашим підписом, датою та всіма заповненими полями). Тільки після цього можна підписувати декларацію.
Якщо Ви забираєте посилку у відділенні НП, то можна відразу ж писати претензію. В ній теж потрібно вказати обставити справи, а також написати, яку суму ви вимагаєте від НП і в який спосіб ви бажаєте її отримати. Кур'єр бланків претензій не має і для її оформлення потрібно звернутись в будь-яке відділення НП. Необхідно перевірити, що бланк був завантажений у систему. Якщо через декілька днів Вам не подзвонили з Нової пошти, треба перевірити чи був Ваш бланк переданий до компенсації. Бували випадки де відділення не вивантажувало бланк, щоб уникнути відповідальності.
Якщо вантаж цілий, тоді можна підписувати папери про отримання.